悪魔に向けて精一杯の賛美歌を!
It is Cain to have grasped my right hand. It is Abel to have grasped my left hand.The brothers were competing for something. but, I could not understand what they compete for.



  --.--.--  <<--:-- .

 No. スポンサーサイト




  2008.11.06  <<14:29 .

 No.209 彼氏できました。

詳細は続きで。

←and more

← 君がいなくなったって、誰も困りはしないんだよ。 / Home / 暴走期間は今日から来週の檸檬の誕生日まで(わからん →
Comment Post

Name:
Submit:
Mail:
URL:

Pass:
Secret:管理者にだけ表示を許可する


No Subject

ありゃー、バトンじゃねぇかw
いや、分かってたんだよ、つられてあげただけだからね←

……サーセンwwwwww
やります、多分www
2008.11.06(23:32) / URL / 羅紗 / [ Edit ]

No Subject

ありゃwつられてもた 笑

えへへww

私もやってみよ~っと(~▽~@)♪♪♪
2008.11.07(23:36) / URL / 紗兎美 / [ Edit ]



 Home 

template by Meteor
/ Admin

